Grafika reklamowa i multimedia

Umiejętności artystyczne w wydaniu graficznym w świecie, gdzie nowoczesne technologie przeplatają się z innowacyjnością w każdym obszarze życia, są wyjątkowo cenne. Stąd też zainteresowanie przyszłych grafików specjalistycznymi studiami stale rośnie. Wraz z nim zwiększa się również dostępność i bogactwo oferty dydaktycznej. Dwa najważniejsze i najprężniej rozwijające się obszary w tej sferze to grafika reklamowa i multimedialna. I właśnie o nich słów kilka poniżej.

Oferta dostosowana do potrzeb

Na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych w 2014 roku uruchomione zostały studia I stopnia na kierunku grafika reklamowa i multimedia. Studenci, którzy podjęli naukę na tym wydziale właśnie, wybierać mogli spośród dwóch wiodących specjalizacji: grafiki reklamowej i edytorskiej oraz multimediów i grafiki interaktywnej. Rozpoczęcie i ukończenie każdej z nich to spora gwarancja na znalezienie w przyszłości satysfakcjonującej i dobrze płatnej pracy. Zapotrzebowanie na specjalistów z tej dziedziny bowiem nieustannie rośnie, tak i jak i wartość rynku IT. Tym samym inwestycja w rozwój kompetencji graficznych to pewna inwestycja w dobrą i spokojną przyszłość – także na polskim rynku pracy.

Studia podyplomowe dla wymagających

W 2017 roku uczelnia uruchomi studia podyplomowe na kierunku grafika reklamowa. Czas na przyjmowanie dokumentów obejmuje okres od 1 czerwca do 30 września.

Co będzie umiał absolwent studiów tego typu? Przede wszystkim będzie doskonale przygotowany do tworzenia projektów z zakresu szeroko pojmowanego projektowania graficznego.

Zajęcia dedykowane są w szczególności tym, którzy planują rozpocząć pracę w renomowanej agencji reklamowej, studiu projektowym, wydawnictwie bądź redakcjach znanych pism branżowych. Aby poznać tajniki pracy grafika nie trzeba na starcie znać nawet podstaw pakietu Adobe – to dobra wiadomość dla tych, którzy myślą o przebranżowieniu się.

Paleta możliwości graficznych

Intuicyjne poruszanie się po świecie graficznych możliwości i pełen zakres zdolności stworzenia nietuzinkowych kampanii czy materiałów identyfikacyjnych to główne korzyści płynące ze zdobycia kierunkowego wykształcenia.

Absolwent grafiki pochwalić się będzie mógł:

  • szeregiem umiejętności warsztatowych i artystycznych – nie tylko w obszarze istoty studiów, ale i cyfrowego montażu stron
  • znajomością operowania kolorem, tekstem, fotografią oraz ilustracją
  • umiejętnością edytowania i doboru zdjęć do publikacji
  • zdolnością artystycznego projektowania
  • umiejętnością pracy w branży reklamowej
  • znajomością przygotowywania i opracowywania materiałów do druku i serwisu fotograficznego

Ogromnym atutem specjalności grafika reklamowa studia są zajęcia prowadzone przez profesjonalistów i ekspertów z branży reklamowej i wydawniczej.

We współpracy z http://grafika.wse.krakow.pl/