W dzisiejszych czasach ogromna część kampanii reklamowych rozgrywa się w internecie. E-marketingowe narzędzia pozwalają budować zasięgi marki, jej rozpoznawalność, a także pozyskiwać klientów. Aby skutecznie realizować cele promocji, bardziej niż wiedza teoretyczna przydają się praktyczne umiejętności. To właśnie na nie stawia Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie podczas realizacji studiów podyplomowych na kierunku E-marketing.
Kierunek E-marketing to kontynuacja studiów Marketing w sieci, które w 2012 roku zdobyły najwyższe miejsce w rankingu „Studia E-marketera” realizowanego przez NowyMarketing.pl oraz MamStartup.pl. Celem studiów podyplomowych w WSE w Krakowie jest wprowadzenie uczestników w marketingową rzeczywistość – wyposażenie ich w praktyczną wiedzę, niezbędne umiejętności oraz przybliżenie im współczesnych trendów rynkowych. Program nauczania przygotowany został w taki sposób, aby zapewnić maksymalną ilość praktycznych zajęć, warsztatów i kreatywnych projektów.
Zaletą programu jest nastawienie na podejmowanie rzeczywistych działań marketingowych. Słuchacze studiów przez cały rok pracują nad swoim własnym projektem – firmowym lub prywatnym. Odbywają spotkania z opiekunem merytorycznym, z którym na bieżąco konsultują postęp prac. Przygotowana w ten sposób strategia e-marketingowa stanowi także końcową pracą zaliczeniową. W czasie trwania nauki studenci zapoznają się również z ponad 120 narzędziami i aplikacjami, które wspomagają codzienną pracę zawodowego e-marketera.
Władze uczelni kładą nacisk na współpracę z branżowymi praktykami. To ogromny atut nauki w WSE. Kierunek E-marketing posiada akredytację IAB Polska, gwarantującą najwyższy poziom programu nauczania. Wiedza zdobyta w czasie studiów pozwala zdać egzaminy na cenione certyfikaty takie jak Google Analytics, AdWords czy DIMAQ, który jest pierwszym w Polsce programem standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych.
Autorem programu i jednym z wykładowców jest Wojciech Szymański – Dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo. Pracował dla takich klientów jak BPH TFI, GlaxoSmithKline, SKOK, Śnieżka, Polpharma, LG, Wirtualna Polska, Black Red White, Wolters Kluwer.
Studia objęte są patronatem doświadczonych i rozpoznawalnych na rynku marek takich jak Sotrender, FastTony.es, FreshMail oraz DevaGroup. Patronami kierunku zostały SEMSTORM oraz SeoStation.
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie istnieje od 2003 roku i od początku stawia na przekazywanie praktycznej, rzeczywiście wymaganej na rynku pracy, wiedzy. Branżowi eksperci prowadzący zajęcia na licznych kierunkach uczelni dokładają starań, aby jak najlepiej przygotować absolwentów do funkcjonowania i osiągania sukcesów we współczesnych realiach rynkowych.
Więcej informacji na: http://www.podyplomowe.wse.krakow.pl/e-marketing