Długopisy reklamowe mogą być bardzo dobrą reklamą w bezpośrednim kontakcie z klientem. Idealnie sprawdzi się jako upominek reklamowy, a jego plusami są niewielkie koszty zakupu, duży wybór modeli oraz możliwość indywidualnego dopasowania tekstu bądź logotypu. Dzięki temu sprawdzą się one przy każdej kampanii marketingowej, jednak jak dobrać odpowiedni dla nas długopis firmowy? Najlepszym sposobem będzie porównanie dostępnych opcji.
Długopisy plastikowe z grawerem – tradycyjny wybór
Długopisy reklamowe wykonane z plastikuto zapewne najpopularniejszy produkt w tej kategorii. Cechuje je prostota wykonania, a modele, które posiadają również metalowe elementy ozdobne, prezentują się bardzo zgrabnie zarówno na biurku, jak i w dłoni. Ze względu na różnorodność modeli można dobrać odpowiedni kształt, kolor oraz grubość do indywidualnych oczekiwań. Posiadają one wciskany bądź przekręcany mechanizm oraz miękko piszące wkłady, dzięki czemu są bardzo proste w użytkowaniu. Na ich gładkich korpusach napis można umieścić metodą tampodruku lub sitodruku, dzięki czemu długopisy plastikowe z nadrukiem stają się idealną metodą na zwiększenie rozpoznawalności firmy czy reklamowanie danych usług, ponieważ mogą stanowić wizytówkę bądź element marketingowy.
Długopisy metalowe z grawerem – eleganckie rozwiązanie
Jeśli szukamy eleganckiego sposobu na reklamę, warto zastanowić się nad długopisami metalowymi, które wykonane zostały solidnie i estetycznie. Te produkty również dostępne są w wielu kolorach, które można dobrać odpowiednio do reklamowanego obiektu. Posiadają gładką i jednokolorową powierzchnię, na której nadruk wykonywany jest metodą graweru laserowego. Ich stylistyka jest bardziej minimalistyczna niż długopisów plastikowych, więc doskonale sprawdzą się przy poważniejszych kampaniach. Będą się elegancko prezentowały na biurku bądź w etui. Ze względu na dużą różnorodność w wyborze kształtu i koloru, zarówno osoby ceniące klasykę oraz te preferujące nowoczesne rozwiązanie znajdą odpowiedni długopis metalowy z grawerem, który spełni wszelkie oczekiwania. Wśród tej kategorii znajdują się również długopisy z gumową końcówką ułatwiające obsługę urządzeń dotykowych.
Długopisy papierowe – powiew ekologii
Warto również wspomnieć o kategorii długopisów papierowych. Jest to produkt ekologiczny, pochodzący z recyklingu, więc decydując się na tego rodzaju produkt możemy manifestować nasze stanowisko wobec bycia eko. Są dostępne w wielu wariantach kolorystycznych, cechuje je poręczność oraz wygoda. Jest to niebanalne rozwiązanie, ponieważ przekazuje, że szacunek do otaczającego nas świata jest dla nas ważny, jednocześnie promując naszą ofertę. Prosta forma długopisu pozwala na naniesienie napisu metodą tampodruku lub sitodruku.
Przy wyborze odpowiedniego długopisu reklamowego warto wziąć pod uwagę dostępne opcje i przemyśleć, która najbardziej pasuje do naszej kampanii. Istotne jest, co chcemy reklamować, do kogo kierujemy ten przekaz oraz w jaki sposób chcemy być postrzegani przez odbiorców. Na naszej stronie znajdziesz wiele modeli, które spełnią wszelkie oczekiwania.